Serviciile mele


Servicii generale

  • tehnoredactare (contracte, diverse acte, documente), transcrieri audio / manuscris dactilografiat;
  • traduceri;
  • solicitare oferte, calendar management (programări, rezervări, reminder);
  • e-mail / social media management;
  • activități online, creare conținut (facebook, blog), răspuns la mesaje/comentarii pe  paginile platformelor de socializare;
  • administrare webshop, tip eMAG Marketplace;
  • depunere și ridicare acte/dosare la / de la instituții publice

DPO  și  GDPR

  • ofer servicii de consultanță on-line privind activitățile specifice ale Responsabilului cu protecția datelor (DPO), respectiv ofer ajutor on-line colegilor DPO care sunt la început de drum;
  • ofer servicii de consultanță on-line în domeniul protecției datelor cu caracter personal, oferind un ajutor în înțelegerea (prin sfaturi, recomandări, opinii); 
  • promovarea și crearea unei "culturi a protecţiei datelor".

Admin tranzacții imobiliare

  • Ofer consultanță în procesul de vânzare-cumpărare sau închiriere a proprietăților. Asigur că toate documentele și contractele sunt conforme cu legislația în vigoare și că interesele clienților sunt protejate;
  • Solicitare și obținere calcule - taxe notariale cât mai favorabile clienților în vederea finalizării tranzacțiilor;
  • Evaluare și consiliere: Ajut clienții să înțeleagă implicațiile legale ale tranzacțiilor imobiliare. Ofer evaluări juridice și recomandări pentru a minimiza riscurile și a optimiza procesul de tranzacționare; 
  • Revizuire contracte: Verific și revizuiesc contracte de tranzacții imobiliare, cum ar fi contracte de vânzare-cumpărare, contracte de donație, contracte de întreținere, contracte de închiriere / comodat, etc. Asigur că toate clauzele sunt clar formulate și că protejează interesele clienților; 
  • Documentare și arhivare acte: Ajut agenții imobiliari, avocați sau alte entități să documenteze corespunzător tranzacțiile și procesele legale. Ofer servicii de arhivare digitală pentru o accesibilitate și o organizare mai bună a documentelor; 
  • Servicii personalizate: Adaptez serviciile în funcție de nevoile specifice ale clienților, aduc un plus de valoare și consolidez relațiile pe termen lung cu clienții, fiind flexibil și dedicat profesional, implicând de exemplu și în pregătirea contractelor în mai multe limbi (în colaborare strânsă cu traducători specializați); 
  • Servicii de urgență: Ofer consiliere profesionale într-un timp foarte scurt pentru tranzacții de urgență sau pentru termene stricte. Aceste servicii implică tarife mai mari, dar extrem de valoroase pentru clienții care au nevoie rapid de sfat profesional. 


Alte servicii

  • administrarea afacerilor, facturare, pregătire contracte de prestări servicii, procese-verbale, hotărâri A.G.A.; 
  • obținerea certificatului de cazier judiciar pentru persoane juridice de la I.P.J. Cluj;
  • obținerea certificatului constatator de la O.N.R.C. - InfoCert - (on-line);
  • căutare diverse informații, cercetare pe un anumit subiect;
  • persoana de contact în relația cu furnizori, colaboratori (avocat, contabil, HR, PSI-SSM);
  • evidența angajaților și evidența programulului de lucru (completare foaie de pontaj - online);
  • arhivarea digitală a facturilor primite on-line de la furnizori, scanare, listare;
  • deschidere conturi și plata facturilor on-line (MyEon, UPC);
  • creare website, tip: WEBNODE.