Serviciile mele
Servicii generale
- tehnoredactare (contracte, diverse acte, documente), transcrieri audio / manuscris dactilografiat;
- traduceri;
- solicitare oferte de prețuri, calendar management (programări, rezervări, reminder);
- e-mail / social media management;
- activități online, creare conținut (facebook, blog), răspuns la mesaje/comentarii pe paginile platformelor de socializare;
- administrare webshop, tip eMAG Marketplace;
- consultanță on-line privind șederea străinilor în România, obținerea avizului de muncă, avizului pentru reîntregirea familiei, permisului de ședere, depunere acte la Serviciul pentru Imigrări - Cluj;
- depunere și ridicare acte/dosare la / de la instituții publice
DPO și GDPR
- ofer servicii de consultanță on-line privind activitățile specifice ale Responsabilului cu protecția datelor (DPO), respectiv ofer ajutor on-line colegilor DPO care sunt la început de drum;
- ofer servicii de consultanță on-line în domeniul protecției datelor cu caracter personal, oferind un ajutor în înțelegerea (prin sfaturi, recomandări, opinii);
- promovarea și crearea unei "culturi a protecţiei datelor".
Admin de vânzări / închirieri imobile
- solicitarea și obținerea extraselor de carte funciară pentru informare (on-line) de la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară din cadrul A.N.C.P.I.;
- publicare anunț imobiliar mass-mail, răspuns la e-mailuri;
- editare, redactare acte (ex. acte care pot fi încheiate sub semnătură privată, procese-verbale, hotărâri AGA pentru vânzare);
- solicitare calcule taxe notariale cât mai favorabile clientului în vederea finalizării tranzacției.
Alte servicii
- administrarea afacerilor, pregătire contracte de prestări servicii;
- obținerea certificatului de cazier judiciar pentru persoane juridice de la I.P.J. Cluj;
- obținerea certificatului constatator de la O.N.R.C. - InfoCert - (on-line);
- căutare diverse informații, cercetare pe un anumit subiect;
- persoana de contact în relația cu furnizori, colaboratori (avocat, contabil, HR, PSI-SSM);
- evidența angajaților și evidența programulului de lucru (completare foaie de pontaj - online);
- arhivarea digitală a facturilor primite on-line de la furnizori, scanare, listare;
- deschidere conturi și plata facturilor on-line (MyEon, UPC);
- creare site web, tip: webnode.